Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Войцеховська М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Войцеховська М. 
Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек [Електронний ресурс] / М. Войцеховська // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 1. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2012_1_3
Розглянуто поширення механізмів buzz-маркетингу на книжковому ринку та у сфері надання бібліотечних послуг. Виокремлено основні чинники, які посилюють дію нового методу популяризації бібліотечної діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.067 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського